2013. augusztus 11., vasárnap

Díj 1 és Díj 2

ELŐSZÖR IS. Szeretném megköszönni,hogy már is 2 díjat szedtem össze. Most nagyon boldog vagyok!:) másodjára pedig szeretnék az előző részhez komikat!!!!! I LOVE YOU GUYS.


Köszönöm szépen a díjat Zoey-nak! <3

Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Írj 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.

1. Írj magadról 11 dolgot.

1.Matekból vagyok a legrosszabb az egész világon.
2.Befestettem a hajam szőkésre. 
3.Amúgy sötétbarna.
4. De lehet visszafestem. Szerintetek?
5. Elsőnek Zayn volt a kedvencem de Liam... hagyjuk.
6. Mixer vagyok.
7.Most szerettem meg őket kb 2 hete.
8. Perrie-t is eltudom már fogadni sőt.. szeretem is és gyönyörű.
9. Kedvenc mesém a Phinias és Ferb.
10. Utálom a hazug embereket.
11. Kiskorom óta London az álom városom. 
 
2. Válaszolj 11 kérdésre. 
 

  1.  Van házi állatod? Mi?-Van két macska a házban de egyik sem az enyém.
  2. Van tesód? :D
    -Van.
  3. Mi akartál lenni 10 évesen? (pl balerína, tűzoltó..stb)
    -Énekes.
  4.  Kedvenc szín,
    -Hú, nem tudom. Talán kék.
  5. Ha lenne egy kívánságod mi lenne az?
    -Hogy valóra váljanak az álmaim.
  6. Mi volt a legizgibb álmod?
    -Nem tudom.
  7. Írsz naplót?
    -Nem.
  8. Van kedvenced az 1D-ből?
    -Liam. De hiába ő a kedvencem nem vagyok kivételes mindet imádom csak Liam iránt más érzéseim vannak.
  9. Hány éves vagy?
    -Mondjuk,hogy 15 :)
  10.  Mióta blogolsz?
    -2 éve.
  11. Ha választhatnál 2 nyelvet amit beszélném a magyaron kívűl, mi lenne az??
    -Angol és Spanyol vagy francia.

Nem olvasok blogot ezért nem tudok megjelölni senkit. 


11 dolog magamról:

1.Csúnya vagyok.
2.Kövér vagyok.
3.Ocsmány vagyok
4.Az előzők igazak.
5.Azt mondják kedves vagyok.
6.Visszahúzódó vagyok.
7. Szeretem az embereket.
8.Szerintem mindenki gyönyörű és erről tudni kell az embereknek! (csakénnem)
9. Mondjuk azt hogy sok barátom van de igazi nincs.
10. Énekes, táncos vagy színész szeretnék lenni.
11. Addig küzdök amíg el nem érem amit szeretnék. 

2.Válaszolj 11 kérdésre:

  1. Jó írónak tartod magad?
    -Szerintem borzasztóan rosszul írok.
  2. Mi inspirál téged az írásban?
    -Semmi, az érzelmes írásaimban leírom az érzéseimet.
  3. Ki a kedvenc szereplőd a történetedből? Miért?
    -Hát izé, eddig nem túl sok szereplő van benne. Nem tudom.
  4. Mit változtatnál meg magadon vagy esetleg magadban?
    -MINDENT.
  5. Mi az a szó, amit a legtöbbször használsz?
    -Nincs olyan.
  6. Olvasod a blogom? Ha igen, milyen véleménnyel vagy róla?
    -Sajnálom nem olvasom de elkezdem.
  7. Mi a kedvenc filmed?
    -Régen a Grease volt. Hú nem tudom most mi de nagyon szeretem a Szerelmünk lapjait.
  8. Szoktál írás közben zenét hallgatni?
    -Mindig.
  9. Mi a mottód?
    STAY BEAUTY és MINDEN LEHET JOBB HA AKAROD.
  10. Milyen koncertre mennél el a legszívesebben?
    -1D és JB
  11. Hogy telik a nyarad? (Komolyan, ennél jobb nem jut eszembe 22:24-kor)
    -Nem túl jól.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése